FBli kardeslerim, diyosunuzya GSye okadar penalti veriliyo bize verilmiyo diye, biz ama baya ofansif oynuyoz, cok girip cikiyoz ceza sahasina, siz tek forvet oynayinca kime foul yapilsinki? Rakip haliyle foul ile durdurmak zorunda kaliyo Karani, Nondayi, Hakani, Ardayi, Sabriyi, Hasani, Lincolnü...(yani foul yapmadan topu almasi zor oyuncular)
Haa, ama bugünki penalti dogru degil, ok, ama denizlininkide baya ucuzdu, ve genele bakinca sonuna kadar hak edilmis bi galibiyetti