full oynuyorum tum detaylar,gol olunca hersey gozukuyor,sizin yazıdıgınız gibi birşey gormedim ben su ana kadar,arkadaslar sunuda soyliyim,bende low oynuyordum eski makinam kaldırmadıgı icin ve bu ne bicim oyun dedim,aynen sizler gibi dusundum her yonuyle berbat dedim simdi full oynuyorum sanki bambaska bir oyun,1 kere once 1024 full gorun su oyunu ondan sonra ne demek istedigimi anlıyacaksınız...