hakemler gerçekçi fln değil netten oynaren öle salak sacma düdükler çalıyolar anlamadım acaba masterligde falan fakrlımı
daha demin maç yaparken 1v1 kaldım kaleciyle arkamdada adam var yyetişmeye çalışıyo. adam bana çembe taktı benm adam yere düştü penaltı yada devam dersin.. hakem karsı takıma foul verdi nasıl neden o adamda anlamadı oyunu durdurup sorry fln yazdı. bugdan baska bişey değil bu