erenxx06 insufficient space for save dıye hata verıyor . hard dıskı felan kontrol ettım 13 gb bos yer var . lutfen yardım
erenxx06 oyuna gırıyorum mesela kupa macı yapıyorum sonra sıkıldım dıyelım ve oyunu kaydedıp cıkmak ıstıyorum. fakat oyunu kaydedemıyorum anlayacagın actıgımda oyunu sıfırdan baslamak zorunda kalıyorum
bulkane Tamamdır abi maalesef okuduğum yorumlardan anladığım herkes oyunda kayıt konusunda sıkıntı çekiyor.Her seferinde yeniden profil oluşturuyorsun ..vs -->> http://soccercenter.net/forum/konu/94278/pn/1/pp/10/sm/1072457 burada oyundaki kayıt sorunundan bahsedilmiş bakabilirsin.
bulkane http://soccercenter.net/forum/konu/94211/pn/1/pp/10/sm/1071954 burada da save sorunundan bahsedilmiş Abi google da da baktım ama bulamadım sorununla ilgili birşeyler.
farab aynı hata bendede var delirecem millet lig bitiriyo biz daha başlayamadık ayrıca joistik var bende ona rağmen "insufficient space for save" hatası alıyorum
erenxx06 pes 2008 hata insufficient space for save bu hatayı cozen yok mu yardıııııııııııııııııııııııııııım
avp belgelerimdeki konami klasörü duruyormu eğer klasör yoksa kayıt yapamaz yani sadece düşündüğüm bu senin açından....
farab çözdüm sorunu oyunu c ye yüklemek gerekiyor c isminde bi harddiskiniz yoksa ismini c olarak deiştirmelisiniz harddisklerden birini ki ben böyle yaptım bu arada konamiyi kutluyorum böyle birşeyi hangi akla hizmet düşünüp uygulamışlar helal olsun