Arkadaslar 1 Gb Ram var bende. ve GeForce 7600GT 256mb var ama oyunu oynarken hersey normal gidiyor HIGH de ama korner yada butun futbolcular bi araya geldimi acayip kasiyor bunun icin bi cozum yokmu..
Mac basladimi felan hersey super gidiyor..Bi kose vurusu mesela yada cok futbolcunun oldugu yerlerde kasiyor..Ve cok yavas gidiyor oyun...Bi Cozum varmi???