arkadaşlar fifada sevmediğiniz yanlış yapılmış kötü yapılmış şeyleri yazalım ben ilk olarak yazayım fifa 08 de çok kötü bir hata var bazen topu çizgiden çıkarınca taç olmuo yada şutlarım gol olmuo sabah arkadaşımla fifa oynuyorduk 90 ıncı dakika 0 - 0 korner vurdum kaleci yumrukladı top önüme geldi c+d ile şut çektim top üst direğe çarptı sonra yere çarptı tekrar üst direğe ve top çizgiyi geçti ama kaleci kalenin içine girip topu aldı vurdu gol sayılmadı sonra bikere kendi kendime oynuyordum top bendeydi e+shift ile koşuyordum top taça çıktı ama ben hala gidiyorum bakıyom taç olmadı devam ettim en az yarım metre boşluk vardı ve son olarak geçen gün bi arkadaşımla oynuyordum kaleler ortasahaya ceza sahasından yakında yani orta sahanın biraz yakınındaydı şut vurunca kalenin içinden geçiodu gol olmuodu ileride kale olmas gereken yerde sadece kaleci vardı vurunca kaleci tutmaya çalıştı ama gol oldu kale yok gol oldu ama ... Sonra tevezin kafasında birşeyvar oyunda yok... duran toplarda bazen oyuncular kayboluo...
Ea Sport bu sene çok hata yaptı