Arkadaslar bugun buyuk bır hevesle gıttım Pes 2008 aldım.Geldım ewe kurdum oyunu.Grafıklerı benı gercekten mesk ettı...
Taki mac baslayana kadar...Oynanabılırlık okadar kotu olmuskı ınanamazsınız.Neredeyse Acaba konamı easport la bırlıktemı
yaptı bu oyunu.Ben fıfa serısınden nefret eden bı ınsanım.Pes'ın grafıklerı benım ıcın bı onemı yoktu cunku cok mukemmel
bır oynanabılırlık wardı,cogu kısıyıde bılgısayar basına baglama sebebı budur.Gelelım sikayetlerıme;1.teke tek mucadelede
fızık kurallarına aykırı sekılde calımlar atabılıyorsunz(suratle gıderken anıden aptalca calımlar orn:fıfa dakı gıbı)
2.Topa wuruslar cok kotu.Oynarken sankı topa degılde tasa wuruyomus gıbı oluyor.Top yerden kalkmıor 3.uzun paslarda hıc
pes 6 dakı gıbı defansın arkasına top atamıyorsunz kolay kolay.Cunkı her wurdugunuz top mermı gıbı rakıbe carpıyor
4.Kalecıler bıldıgınız kowa.Gelen her topu kaleye alıyorlar.Aptalca goller yıyorlar.Bu kadar guzel grafıkler ama tam tersı
derecede ınanılmaz kotu bı oynanabılırlık.Bu kadar rezil bı oyun ıcın saol Konami.......