[url=
[url=
[url=

[url=

[url=

Arkadaşlar PS2 Tr Yama V1 hazır.
Bu yama ile oyunun %80 i Türkçeleşmektedir.Pc oyununa henüz bakmadım onlada uyumlu olabilir.Deneyen arkadaşlar konuya yazsınlar.Yalnız denemeden önce eski e_text dosyasının yedeğini almayı unutmayın
Yukarıdaki SS lerden oyunun en önemli bölümlerinin Türkçeleştiğini göreceksiniz.
Öncelikle pes2008 iso imajının içindeki dosyaları masa üstünde yeni bir klasörün içine çıkarın.
Bunun için Dkz studio ve ultra iso gibi programları kullanabilirsiniz.
İndirdiğiniz rar dosyasının içindeki e_text dosyasını masa üstünde açtığınız klasörün içindekiyle değiştirin.
Çıkan soruya evet değin ve değişme işlemi tamamlansın.
Daha sonra Nero burning room u açıp Udf/iso seçeneğinde yeniye tıklayarak klasörün içindeki dosyaların hepsini seçip burdaki boş bölüme sürükleyin.Sonraki adımda yazdır diyerek Dvd ye 4x le yakın.
İNDİR
http://rapidshare.com/files/65624182/e_text.afs