arkadaşlar ben bilkent üniv. de okuyorum
ben bileknt ftp sinden oyunu indirdim ama kuramıyorum instal dedikten sonra
registeration code entry denen bişe çıkıyor ve orda kalıyorum ordan öte bişe yapamıyorum
siz nasıl kuruyorsunuz anlatırmısınız
ya da bennasıl kurarım bana anlatabilirmisiniz ??
yardımlarınızı bekliyorum :(