Artık sabrımız kalmadı. Benim gibi birçok kişi PES 2008 i görmek istiyor. Sadece indirdiğim demodan fikir sahibiyim ve oldukça iyi olmuş. PS2 de görmek için ise sabırsızlanıyorum. KONAMI şov yapmıştır play satation'da eminim.
Sorum şu. Bu oyunu ne zaman gidip bir ps cafede oynayacağız ? Yarın olmasa bile 3-4 gün içinde gelirmi?