Vallaha oyunu bi oynasam :) Demosunu oynadım sadece. Yine de güzel geldi. Oynadıkça gerçekçiliğini daha da anladım. Palay Stationda tabiki daha iyi oluyor. Eminim PS2 de şov yapmıştır yine KONAMI
Soruna cevap veremedim kusura bakma ama avatarın çok iyi. Ben de Okocha hayranıyım :)