sanma_3 Arkadaşlar bana Pes2008in .mds uzantılı dosyası lazm mdf var .mds olmadığından yükleyemiyorm acil yardım lültfen
bulkane Hayır kardeşim mesele daemon vs türü değil açacak .mds kalıp dosyası yok demiş arkadaş.. Maalesef ben de arıyorum bayadır google dan felan baktım ama bulamadım.Elimde oyunu olsaydı uploadlayıp link verirdim.
amavista merhaba arkadaşlar pes 2008 i yükledim fakat tirübünlerde seyirci yok tirübünler boş bilgisi olan varmı :confused:
crdsa İstediğin küçük olan dosya galiba (tam hatırlayamadım da :D). En iyisi Deamon Tools ile açıp çıkan dosyaları kullan. Orjinal Mesajı Yazan: amavista merhaba arkadaşlar pes 2008 i yükledim fakat tirübünlerde seyirci yok tirübünler boş bilgisi olan varmı :confused: lowda oynarken seyirci yok.