Arkdaşlar fifa 08 de birçok kamera var bende bu kameralardan en ii verimi almanın yollarını burada yazmanızı istiyorum .
Bide neden O kamerayı kullandığınızı yazmanızı ilk öneri benden.
Dynamic(f7 ye basınca) kamerayı tercih ediyorum yakınlık sıfır uzaklık ise 3 kutu dolduruyorum neden dynamic diye sorarsanız
çok gereçkçi ve oyunu yakından takip ediyorum sizinden önerilerinizi bekliyorum