Arkadaşlar PES6 da kupalarda maça girdikten sonra arkadaşlarımız Player Settings menüsünden oyuna alarak bütün maçları 2 kişi oynayabiliyorduk... Ama bu içine ettiğimin PES 2008inde hiçbir halt yapılmıyo... Hep bilgisayara karşı oynamak zorundayız... Ne umutlarla beklemiştim oysa... Çok mutsuzum...:((
Herşeyi kısıtlamışlar... SAVE klasörünün bir düzeni kalmamış... Bence çok ama çok kötü... Her ma. 5-4 6-2 7-1 bitermi yaaa... Gol bolluğu var saçmalık başka birşey değil...