e_f_e oyunu yeni aldım x in yerine s tuşunu koymaya çalısıyorum olmuyo yardım edrmisiniz şimdidden teşekkürler
UcanTekmeCoe oyunu yüklediğin yerden settings diye bi dosya var ona gir kardes oradan ayarlarsan olur.bnde yaşamıştım aynı sorunu tam x e alışmıştım ki olayı çözdüm. :D
azmet pes 6 dan biliorm settings ten yapıldığınıda benim oyun korsan o yüzden settings dosyası koymamışlar bana o dosyayı gönderirmisin msn: dark_lord_3500@hotmail.com çok ii olur gönderirsen böle x le pas veriom irenç oluyo:D