Eğer firmalar düşük sistemlere göre oyun hazırlasalar o zamanda 'niye bu kadar kötü görüntüsü' diye serzenişte bulunacaksınız. Elik'in dediği gibi, eğer bilgisayarda oyun oynamak istiyorsanız sık sık olmasa da belirli zaman aralıklarıyla sisteminizi değiştirmeniz gerekiyor.
Misal ben, bilgisayarımı dört ay önce yeniledim. Çift çekirdek işlemci, yeni ram ve yeni ekran kartı aldım. PES'te istediğim görüntüyü alabiliyorum (tribünleri saymıyorum) fakat Crysis demoyu en düşük seviyede anca çalıştırabiliyorum. Ve bu yüzden de yeni ekran kartı alacağım. (Dipnot : Maddi durumum çok çok iyi değil, orta halliyim)
Uzun lafın kısası, sistem yenilemeniz gerekiyor yeni oyunlar için.