hikocan20 Liglerde forma seçemiyoruz. Hadi seçemiyoruz neden hep aynı formayla çıkıyoruz ? Bi çözüm bulan varmı arkadaşlar ? sıkıldım yani
AzRaEL_18 adamım pes kendisi belirlio iç saha dış daha hava olayları gece gündüz olaylarını felan otomatik kendisi belirlio sen seçemiosun