pes6 da meydan okuduk tan sonra nasıl mac yapabilirim.meydan okumam kabul edildi ve 27/10/2007 saat 20.00 da macım var ve meydan okumam kabul edildi ve ben bu kabul edilen kişiyle nasıl mac yapacam bilen varsa solesin macı nerden nasıl ve kim kuracak hic bir bilgim yok lütfen yardımcı olun...şimdiden cook tesekkürler