AKREP_61 PES 2008 Orjinalı almaya gideceğim ama orjinal ile kopyanın ne gıbı farklılıkları var arkadaşlar
R2.ZephyR İkisi de tıpatıp aynı şey hiçbir farkı yok. Orjinal alırsan içinden bi CD-Key çıkar kutunun,onun sayesinde online'a girebilirsin.Yani orjinal oyunu sadece içinden çıkan Key için alıyorsun.;)