MoNSTeR1907 Fifa için çıkan bir yama vardı. Yamayı yüklüyorsun sonra oyunun grafik ayarlarını Low a getiriyorsun. High gibi oluyordu. Yani görüntü kalitesini yükseltiyordu. Acaba Pes6 içinde böyle bir yama varmı?