Oyunu hevesle yükledim. 19" widescreen monitorüm var söylemesi ayıp , tabi ki ben de 16:9 oranını işaratledim hep. Ekran kartım Ati x1650 high da çok fazla kasılmadan oynayabiliyordum ama tekrarlar falan (sinematikler) rezaletti, topun yuvarlanmasını göremiyorum, gülle gibi, futbolcular kürdan gibi aynı FİFA'ya dönmüş dedim (hoş; FİFA'yı da senelerdir görmem), Allah belanı versin senin KONAMİ diye bi ton saydırdım. Oyundan tiksindim, ne yapsam oyunun grafik noksanlıklarını gideremedim. Detaili minimumaa indirsem de , en düşük çözünürlüğü seçsem de gene ya yatay çizgi oluyor, ya da frikik kornerler de ağırlaşıyor. Bildiğim PES adeta bambaşka birşey olmuştu. Ama bugün bir de 4:3 oranını seçeyim dedim iyi ki demişim, sanki bambaşka bir oyun oluyor, bildiğimiz PES serisinin geliştirilmiş versiyonu. Top gülle gibi değil, futbolcular kürdan gibi değil, sinematiklerde takılma yok. Tek problem yatay çizgi oluşması onu da bütün çözünürleklerde bütün detail seviyelerinde yapıyor arkadaş. Ben de full detail, yüksek çözünürlüke oynuyorum çünkü anladım ki bu oyunun bug ımıdır, Konaminin eşşekliği midir, yorum sizlerin. Eyvallah aynuyoruz ama senelerdir problemsiz adam gibi oyunu yükleyince rahat rahat oynayabileceğin bir oyun koyamadılar önümüze. PES3 den beri serinin takipçisiyim hem Japonlardan hem de Konami'den nefret ediyorum. Dün 5 saat oyunu açıp açıp kapattım. Bi o ayarı dene bi bu ayarı dene, ve bu 5 saat içerisinde bir maç bitirmedim. iki dakika oyna takılmayı gör Alt+F4 le çık başka ayar dene. Neyseki sabah hiç aklıma gelmeyen 4:3 modunu denedim de oyun gene boğazdan geçer. Birisi şu grafik dandirikliklerini gideren bi peç meç yaparsa da güzel olur. Gene de kızgınım KONAMİ ye. Çıkarttıkları oyunlar hep devşirme ; yok PS2'den yok XBOX'dan. Bu kadar zor mu kardeşim PC'de grafik stabilitesi olan bir oyun çıkarmak. Korsan CD gelirleri PKK'ya gidiyor diye orjinalini alacaktım. Konami'ye öteden beri küfredegelen birisi olduğum için gittim almadım orjinalini.Eğer almış olsaydım şu sinirim kaç katı olurdu bilemiyorum. Hep başkalarının peçleriyle reklam panolarıyla, statlarıyla, formalarıyla bi halta benzeyen Pes oyunları ne olacak bilmiyorum. Zaten yaş oldu 25 kıracam atacam bi daha da oyun moyun oynamıyacağım. Kısacası KONAMİ yine hazır olmayan xbox'dan devşirilmiş oyununu sürmüş piyasaya. Forumda benim gibi dellenen arkadaşlar var 4:3 oranını denesinler azcık sakinleşsinler diye içimi döküyorum. Yatay çizgi oluşması oldu böyle olunca ama onun da bir yolunu buluruz olmazsa uninstall ederiz kardeşim. Gördüğünüz gibi Pes 2008 dün gece beni deliye çevirdi ben de kusuyorum şu anda. Ben Konami'den umudu kastim, ayrıca oyunun menülerinin makyajlanması dışında menü olarak her şey aynı sadece zemin seçme gibi küçük değişiklikler var. Düşünüyorum acaba bi de FİFA 2008 i mi denesem senelerdir görmüyorum bile ama belki daha iyi konuma gelmiştir Pes'den. Bundan sonra birine sinirlenince KONAMİ kafalı diyeceğim bu arada.