zorro80 arkadaşım benim konumla senin yazdıkların arasında ne alaka var hiçbişey anlamadım... bana mı kızdın,,, karı marı gib lafları bana mı ediyosun net ol !:.....
edit: hmm tamam yeni gördüm beware e diyomuşsun ama yine de sitede kaliteyi düşürecek yazılar yazma bence...ayrıca benim konum kitlenince başın göğe mi ericek :)) benim ve benim gibi bir sürü arkadaşımın bir sıkıntısı varki ben konu açıyorum senin gibi keyfi bi sebepten konu açmıyorum beğenmezsen oynamazsın başkalarının düşüncelerini değiştirmeye mi çalışıosun anlamadım... yoksa fifa nın türkiye distrübitörü müsün ?? :))