ysnsrt ben oyunu kurdum fakat oyunun üstüne ıklıorum 10 dk bekliorum yinede açılmıo ekran siyah kalıo ne yapmam gerekir yardım ederseniz sevinirim
ysnsrt Orjinal Mesajı Yazan: nonda_20 sistem gereksinimlerini söle ona göre bi tespit yapabilirim... sistem gereksimini dediğin dedir ben anlamam ki
dazed kardeş aynı sorun bendede wa kafayı yedim 1 gb ram war 128 mb ekran kartı war 80 gb boş yer war 3,00 GHZ pentium 4
nonda_20 ekran kartının driver nın versionu eski olabilir internetten yeni versionunu indir büyük ihtimal ondandır..