fb_alpi arkadaşlar pes 2008i aldım yükledim ama oyuna başlıyacağım anda Pro Evolution Soccer 2008 is not installed hatası werioo oyun kursaımda kaldı lutfen bi yardım edermisnzzzz plzzzzzzzzzzzzz
Exvision 1. Başlık kurallara aykırı. 2. Korsan ürünler böyle sorunlar çok normaldir. 3. Konu kapanmıştır.