**Arkadaşlar Master Lig veya normal Lig modunda oynadığım zaman forma seçilmiyor formaları kafasına göre seçiyor ve öyle oynatıyor...Next match a basınca direk kadrolar çıkıo ordan da direk maça giriyo...ben mi göremiyorum yoksa bu modlarda forma seçemiyormuyuz** ?