Arkadaşlar PS3 te PES 2008 oynadıysanız güzel pozisyonlar ve gollerden sonra replaylerde sanki görüntüler pek akıcı değil.Sanki PC de oynuyosunuzda ekran kartı oyunu kaldırmıyor gibi , kasıyor.Ben bu sorunu 2 ayrı PS3 te de deneyerek şahit oldum.Ayrıca acaba Hrz sorunu veya tekpkime süresi ile ilgisi varmı diye hem Plazma hemde Lcd Tv de denedim fakat değişiklik olmadı ve takılmalar devam etti.Özellikle aynı ekranda 2-3 den fazla oyuncu olduğunda bunu dahada iyi fark ediyorsunuz.(ÖRNEK:Kornerlerde veya free kick pozisyon tekrarlarında.)System Setting bölümünde Install diye bir seçenek var.Bu uygulamayı 5 dakka bekleyerek Hard drive'a kendisi otomatik gerekli bilgileri atıyor.Maç esnasında biraz daha akıcılık sağladım ve ekranda hızlı pozisyonlarda çıkan çizgi kayboldu ama replayler aynı.Umarım KONOMI çalışanları buna bir çözüm bulur.Merak ettiğim sizdede bu sorun var mı?Şimdiden teşekkür ederim cevaplarınız için.Oyunu gerçekten süper olmuş.PES 2008 siz bir hayat düşünemiyorum... :)