1-oyunu hangi camerada oynuyorsunuz.bir türlü alışamadım hiçbirine.
2-manager mod'da direk büyük takım alabiliyoruz.bunun eskiden olduğu gibi career şekli olan vede belli ufak takımlardan başlamak zorunda olduğumuz versiyonu varmı.
3-be a pro da puan tablosu yok bununla ilgili bi patch çıktımı baktım ama göremedim.