arslanxxx Slm arkadaşlar sizden ekran kartı konusunda tavsiyeler bekliyorum. Ekran kartı AGP olmalı neler önerirsiniz?
dikembegs arkadaşlar benim ekran kartım 64 mb. aslında yetio ama Nvidia Geforce 2 olduğu için fifa 08'i çalıştırmıo. şöle iyi performans gösteren bikaç ekran kartı tavsiye ederseniz çok sevinirim ( en az 256 mb olsun lütfen! ). ayrıca çok sıklıkta ekran kartı deiştiren biri deilim ona göre! atacağınız cvplar için şimdiden çok teşekkürler!!!
hangmaneagle Orjinal Mesajı Yazan: arslanxxx Orjinal Mesajı Yazan: hangmaneagle ati radeon 9800 xt 256 mb deneyin derim bu agp mi evet agp
arslanxxx Malesef artık AGP kart bulmak zor oluyo çok az ürün bulabildim bi tanesi power color marka ATI Radeon 9600 sizce nasıl bi ekran kartı?
yagiz_b Orjinal Mesajı Yazan: TheSeyTan1907 Nvidia GeForce Fx5500 (256 mb) kart iLe gayet rahat ve sorunsuz oynayabiLiyorum.. aynen arkadaşım bendede war 256 mb çok rahat oynayabilirsin grafikler max tayken bile bir takılma yok cok rahat
trex94 benimki 256 mb geforce fx 5700le. çözünürlüğü 1024x768x32 kalite yüksekte oynuyorum. hiçbir sorun yok. 1600x1200 kalite yükseğe getirince de aynı. bi sorun olmuyo. benim ekran kartımla ilgili tek sorunum sheder model 2.0 olması...
super cup arkadaşım bnimki atı 512'lik ram de 512 full 1280*1024 high oynıyabiliyorum hemde acayip hızlı bnce atı al 512 istersende 2 gb ram al acayip olur:D