ben ps2 version oyniyorum, grafikleri o kadar güzel degil, ama daha cok modlar var.
yeni oynayis felan hepsini yeniden yapilmis. ve daha cok lisansli müzik oyuna zevk katiyor.
yeni stadlar, oyuncu yüzleri, lisanslar hepsi süper olmus. ps2 versiyonu deneyeme faydasi var!
evet masterlig pc gibi