(fifa için)ilk önce game modes>multiplayer> direct ip(burda isim sorar bişiler salla)>new e gircen name arkdaşının hamachideki nick ini ip e de arkadaşının nick inin yanında yazan sayıları . larla birlikte yaziosun. sora arkdaşının nick i yandaki boş yere kaydolur. o nick e tıklıosun ve connect e basıon o sırada arkadaşında host a basıo ve oyuna giriosun. işte bu kadar.
ama forumdada anltım vardır. keşke biras arasaydın.