Arkadaşlar ben master leauge'de tahminen 10-15 maç yaptım. Fakat hiç gece maçı olmadı. Her zaman gündüz. Acaba ikinci ligde olmamdan mı kaynaklanıyor diye düşündüm ama fikstüre bakınca sadece iki takımınki oynanmış gözüküyor. Diğer takımlar için ise gece fikstürü yazıyor. Acaba adamlar üşenmiş gece maçlarını mı tasarlamamış(abarttım galiba böyle birşey olamaz:)) yoksa benim aldığım oyunda bir dosya eksikliği mi var. Varsa hangi dosya ve nerden bulabilirim? Teşekkürler şimdiden...