ossss Evet arkadaşlar işe arda'nın faceni yapmak için başladım ama bittiğinde ortaya banbaşka bişi çıktı.Ben arda'dan çok kezmana benzettim:).sizce neye benziyo?
beratgecesi sakın yanlış anlama ama ben bizim bi nalburcu var burda ismet abi diye ona çok benzedi ya...:)
Stefan Fredrik Orjinal Mesajı Yazan: beratgecesi sakın yanlış anlama ama ben bizim bi nalburcu var burda ismet abi diye ona çok benzedi ya...:) :D :D :D :D Buna benzer bir espri yapayım dedim arkadaş benden önce davranmış :D