arkadaslar benim oyun tek dvd.spiker falan konuşuo ama oyun yaklasık 4 gb.acaba bu oynua rip gerekir mi.yoksa oyun winrar icinde oldugu icinmi 4 gb.ama rar dan cıkarıncada aynı rakam oluo.cünkü oyunda hersey yerinde.müzikler faln hersey.siz oyun 5 gb deyince benmki ripsiz gibi hissettm.yardım ederseniz sewinirim.