eserguzel Pes 2008 Oyununa girdiğimde oyun 60 MHZ ekran tazeleme oranı ile oynuyorum. Bunu nasıl 85 MHZ yaparım?
Astronomy Dostum hangi ekran kartını kullanıyosun bilmiyorum ama ekran kartı özellikleri arasında refresh rate override diye bi özellik olması lazım. Eğer ATI ekran kartı varsa ATI Tray Tool programını lullanmanı tavsiye ederim...
eserguzel Sadece PES 2008 oyununa girdimi 60 MHZ'de oynuyor. Masaüstü 85 MHZ... Diğer oyunlarda PES6 85 MHZ, diğer oyunlarda. Ne yazıkki Pes 2008 oyuna girdimi 60 MHZ oluyor.
Astronomy Dostum hala ekran kartını yazmamışsın. Dediğim gibi ATI ekran kartı kullanıyosan ATI Tray Tool programında her oyunun ayarını ayrı ayrı yapabilme şansın var. Bu ayarlardan biri de ekran tazeleme oranı. Kullandığın karta göre uygun bi program bulabilirsen bu sorundan kurtulursun...