Pazzini için 22 milyon € fazla mı oldu?Olan oldu artık ama bu konuda yorumlarınızı bildirirseniz sevinirim :)
Şampiyonlar Liginde Benfica deplasmanında ilk yarıda ki oyunumla farka gittim:

Chelsea 3-2 ile geçtiğim maç.Adebayor çok etkili oynadı:

FA Cup çeyrek finalinde Manchester City'e 2-1 yenildim:
