vallaha master ligdeyim 12 macta 5 galibiyet 3 beraberlik 4 maglubiyet aldım,top player modunda,adam gecmek falanda kolay degil kim diyorsa uyduruyor bence,ha simdi sen oynamayı bilmiyorsan gecemezsin falan diyeceksiniz kesin , ama oyle değil,top player gercekten zor,adam gecmeyi bırak adam gelip ayagındaki topu alıyor anında