wimpir1905 arkadaşlar oyuna başlarken konami yazısından sonra siyah ekran geliyo ondan sonra hiçbişey olmuyor ölece kalıyo makine bu sorunu nasıl halletcez varmı bir bilen arkadaş
yusuf_um aynı sorun bende de var arkadaşlar.. demoyu sorunsuz oynuyordum.. yardımcı olabilir misiniz?? simdiden tesekkrler..
yusuf_um arkadaslar settings'teki "nullify movie playback"i işaretledim sorun düzeldi.. ins sizde de düzelir..
wimpir1905 Orjinal Mesajı Yazan: yusuf_um arkadaslar settings'teki "nullify movie playback"i işaretledim sorun düzeldi.. ins sizde de düzelir.. aynı şekilde bendede düzeldi sağol arkadaşım..