ABM slm arkadaşlar bir soru soracağım ben fifa 2008 dvd cd si aldım ama oyun bir türlü çalıştıramıyorum.dvd cd sini bilgisayara takıyorum.ileri diyor belli bir noktaya geldiği zaman duruyor daha sonra ilerlemiyor ama cd okuyor gözüküyor.
Kokane Bende hemen oldu. Abimin Vista PC'sinde bayagi sürdü. Validating Install gibi bisey yazyordu onu cok bekledik. Ama sonunda kuruluyor.