NeFaKo arkadaşlar ben konya ereğlide cd ciye gittim pes 2008 istedim dvd var dedi cdye olmaz dedi. doğrumu cd yok mu
mesukkk evet kardeş şuanda dvd ... blki ilride cd olarak satarlar ama bunu yapacaklarını hiç sanmıyorum...
AzRaEL_18 adam cd ye gereq yoqqi cd de nerden baksan 3 4 cd felan onlarla uğraşcana teq cd ile uğraş daa ii ondan belqi sadece dvd vardır
fishbone86 dvd-rom'un yoksa ya internetten indirceksin yada bi dvd-rom alıcaksn:) kısa zaman içinde cd'ye çeken olacağını sanmam
mesukkk benim kuzenimde cd olarak istemişti dün yaptım. ama biraz zahmetli oldu.. ama cd olarak kimse satmaz...
crdsa Orjinal Mesajı Yazan: NeFaKo öle yapacaz burs gelince alacam artık DVD'nin herkeste olması lazım, şu an DVD gerçekten yayıldı. Dergilerde de hep DVD veriliyor mesela.