neim sistemim 1.5 gb ram 3.00ghz işlemci 128 gforce 5200 ekran kartı sizce oynayabilir miyim
ekran kartını yükselt lowda ornarsın
Copyright ©2001 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net
Özel Teşekkür: