Ben d görmeme problemi yoq zaten ööle bişi de söylemedim konuyu açarken. Benim yakındığım gerçekçi olan kamera açısı uzaklık çok güzel ama kamera sabit diil. Sorun bu bi d forma sorunu war tabii. pes 6 da oyuncu editinden formaları dışarıda fln yapabiliyoduk. Şimdi ise maç içnde çıkarsa çıkıyo. Bi defa daha söylüyorum ama neyse artık.
En azından barcelona maçlarına bakın ronaldinho nun forması içerde mi dışarda mı die.