cesur_sado ARKADAŞLAR PES 2008 DE GEREKLİ AYRALARI YAPIYORUM SAVE LİYORUM AMA OYUNU KAPATIKTAN SONRA ESKİ AYARINA DÖNÜYOR HER OYUNU AÇTIĞIMDA LOAD YAPMAM GEREKİYOR OTOMATİK SAVE NASIL YAPABİLİRİM LÜTFEN YARDIM
murd3r evet birader bendede aynısı oluyo oyun her açıldığında zorluk derecesini seçiyosun demi ayarlar sıfırlanıyo
budaklar Arkadaşlar onu nasıl halledileceğini biliyorum.Oyunu yüklerken rapair seçeneğini seçiyosunuz ve bütün dilleri kapatıp sadece ingilizceyi bırakıyosunuz ve oyunun içinde bir daha sormuyo.
mechul_egeli Ben yaptım onu olede olmuyor bilader...baska bı yontemı yokmu ben mesela edıtten kendı yuzumu yapıyorum ama oyundan cıktıgım zaman sılınmıyor bide Save dosyasının boyoutu çok dusuk ....yardımmm