abi bende lowda oynuyorum ama medium yapıyorum takılıyo adım adım ılerlıyo
yanı sole dıyım
tık tık tık takıla takıla mecbur lowda oynuyorum
galıba bı program varmıs onla yapılıyomus hatta burda gordum o programı ındırmedım
bide master ligte fenerbahceyle oynuyorum gol atıyorum
adam gıdıyo trıbunlere sevınıyo ama trıbunler bombos bı gun kuzen gordu dedı
bu adam kıme sevınıyo mecbur lowda oynuyoruz
napabılırım bu sorunun ortadan kalkması ıcın
acıl yardım lutfen pls