Arkadaşlar bundan önce bi arkadaşda belirttmişti bu konuyu ama o konuyu bulamadım. Onun için baştan konu açıyorum. Korner veya başka bi nedenle oyun durunca bütün oyuncular bi anda kale arkasına toplanıyor ve sadece kaleci kalıyor. Tekrar oyuna dönmeleri içinde oyunun durması gerekiyor. Kendi oyuncularımız olmayıncada ya gol olması yada aut olması gerekiyor. Bunu bi kaç arkadaşda sölemişti. Bazılarınız inanmadı resim istedi. BUyrun size resim arkadaşlar...
