Arkadaşlar gerçekten bu sene konami kendini aşmış süper bi oyun yapmış(carlosuda öyle)ben ilk olarak bi exbilation oynayayım dedim ve fener-galata bi maç yaptım carlos la iki attım lincolnün müthiş looked pasında topla buluşan ümit karandan gol yedim 2-1 yendim.Bence oyunda bu sene en güzel yeniliklerden uzak şutlarda kaleci reaksiyonu ikili mücadeleler ve müthiş sıyrılmalar olmuş grafikleride göz ardı etmeyelim.Bide edite bi bakıyim şu face olayı diye bide milli takıma bakıyım dedim milli takımı açtım oda ne herkezin face i süperrrr yedeklerinki bile sonra ordan editliycek yüz bulamadım ve kendim bi oyuncu yaratayım dedim oda ne faceini fotğraf seçip yapıyosun çok basit yani....Buraya kadar başlıkla alaksı yok o yüzden özür dilerim ama heyecanıma verin bunları neyse ilk kimle gol attınız....