Factor herkese selamlar öncelikle. sorum şu:sistemin core2dou e6420 asus 8600gts 1gb ram demoyu iyi hoş full özelliklerle oynuyorum ama ekranın tam ortasında kırılma oluyor.acaba bunun sebebi widescreen monitorum olmasımıdır?? çözümlerini bekliyorum
fishbone86 settings'ten eğer widescreense 16:9'u seç, bahsettiğin kırılmalar 8500 gt ekran kartımla ben de yaşıyodum ancak yine settings'ten frameskip ve vsync özelliklerini aktif yapınca böyle bi sorunum hiç kalmadı. şu an ki performanstan son derece memnunum.
sseba&lefter aynı sorun benim dizüstünde de vardı, benim dizüstü HP DV 9580 özellikleri gayet iyi. Bende kırılma yaşıyordum, setttingsten vsync özelliğini aktif yapınca düzeldi.