Orjinal Mesajı Yazan: BesTcArsi
bizim yeni beste Dale yayilmis tirbunlere bu ne hiz :D
Ah canım kardeşim benim,forzabesiktas forumunda okuyup,yanlıs yanlıs öğrenip,sonra da gaza gelip burada işkembeden sallıyorsun,ama farkında bile değilsin. Bestenin asıl ismi Dale Cavese olup İtalyan tribünlerine aittir,yani beşiktaşın yeni bestesi falan değildir.Türkiye'de ise bu melodiyi ilk kez gündeme getiren ve söyleyen taraftar Fenerbahçe taraftarıdır.
Antu'da konunun gündeme gelişi;
(Tarih Eylül sonu)
Türkiye'de ilk söylenişi;
Fenerbahçe- Manavgat voleybol macı (Tarih Ekim 3)
">
">
">
">
Manisa macı öncesi ve mac sırasında (Tarih Ekim 6)
">
http://files.filefront.com/061020073gp/;8733747;/f
Yani dediğin gibi sizin yeni besteniz(!) bizim tribünümüze yayılmadı,bizim Türkiye'de gündeme getirdiğimiz besteyi carsı söylemeye basladı! Evet gerçekten bu ne hız!..
Biz diğer ülke takımlarının tezahüratlarını araklayıp biz yaptık demeyiz besteyi (Misal: Beşiktaşım oley esasında Sporting Lisbon tribünlerine aittir),ya da rakip takımla özdeşleşmiş bir bestenin iki kelimesini değiştirip bizimdir de demeyiz(Misal: porto macında chaw bella'yı söyleyen beşiktaş taraftarı) biz reklam amaclı olarak 20 sene önce yapılıp da, bestesi ve güftesi halka malolmus besteler ile anahaber bültenlerine cıkıp aglamayız da başkaları gibi(bestesi Fenerbahçeli Edip Akbayram'a,güftesi Fenerbahçe'li Nazım Hikmet'e ait olan Çocuklar İnanın),bunları duruş kisvesi altında komik duruma düşenler yapsın...
Tribün kültürdür,eğlencedir;şarlatanlık değil...