mrt_knbr arkadaşlar ayarlardan Quality'den high'a tıklıyorum ama "the settings cannot be reflected due to the video card's specifications" diye yazı çıkıyor ne yapmalıyım :confused:
erhanerhanerhan ekran kartını yukseltmen gerekıyor harhade ram kac ve ekran kartının model ve markası ne??
enis271 sana önerim için Sapphire ATI HD3850 512 MB 256 BİT kullanman ben bu ekran kartını kullanıyorum ve 1024*768 High ta çok rahat oynuyorum eğer nvidia isterim dersen sana önerim 8800GT alman