ilhanakbel arkadaslar siteye yeni üye oldum burdaki dosyaları nereye yapıştırıoz kopyalıoz anlayacagınız sıfırdan öğreten biri olursa cok sevinirim fifa 2007 için özür dileyerek cvplarınızı bekliorum
ilhanakbel kardes mesela indirilen dosyalar bazen direkt installenmio klasör halinde gelio veya rar bunları fifa2007 içinde fala nerelere yapıştırıoz koplayalıoz onu sordum ilgin için tşkrlr