peker_553 Arkadaşlar bu konuyu neden fifa 08 i sevdiğimizi yazalım mesela ilk ben yazayım gerçekçi olduğu içi
erhanerhanerhan fifa 2008 i pes 2008 cıkana kadar sevıyodum yanı fıfayı pes den once cıktıgı ıcın sevmısıtım
nonda_20 pes 2008 cıkana kadar baska yeni çıkan futbol oyunu olmadığı için:D pes 2008 cıkınca cope attım:)